Legyél a média rocksztárja!
Kikövezett út a sajtóhoz, válj profi riportalannyá!
Végre egy olyan médiatréning,
amely lépésről lépésre megmutatja,
hogyan érd el azt, hogy fussanak
utánad az újságírók, tévés szerepléskor olyan laza legyél, mint Elvis Presley, olyan jól nézz ki a képernyőn, mint Sting, és ledumálj mindenkit a lábáról, mint Axel Rose!
2016. szeptember 22. 9 óra
Cosmic Latte – Szaloniroda (Budapest, Bartók Béla út 79.)
Kerülj képbe gyakorlatorientált tréning kifejezetten kisvállalkozásokra szabva
Hogyan kerülhetsz a médiába anélkül, hogy súlyos tízezreket kifizetnél feleslegesen egy Pr-ügynökségnek vagy még ennél is jóval többet elköltenél soha meg nem térülő reklámra?
Nincs könnyű dolgod…
Pedig már hosszú ideje kőkeményen dolgozol a vállalkozásodon. Van profi, keresőoptimalizált, bevételtermelő weboldalad, a Facebookon komoly rajongói táborral büszkélkedhetsz. Az eladásaid száma jelentősen megnőtt. Joggal érzed úgy, hogy valami végre beindult. Mégis a legnagyobb riválisaidat hívják nyilatkozni a tévébe, ők jelennek meg szakértőként a sajtóban. Vagy épp voltak tévés megkereséseid, de nem tudtad kihozni magadból a maximumot, mert feszengtél a kamera előtt.
Te is ebben a cipőben jársz?
Nyugi!
Nem kell méregdrága menedzser, de még csak PR-os sem ahhoz, hogy felfigyeljenek Rád az újságírók.
A Kerülj képbe egynapos tréning dobbantó a média világába.
Pörgesd fel a vállalkozásodat vérprofi sajtómegjelenésekkel!
Vigyázat!
A Kerülj képbe tréning komoly mellékhatásokkal jár
felfigyel rád a sajtó
nem győzöd levakarni magadról az újságírókat
profi leszel a kamera előtt
begyűjtheted a bókokat a tökéletes képernyős megjelenésed miatt
laza, magabiztos médiaszereplővé válsz
egyre többen ismernek meg téged, és vállalkozásod is reflektorfénybe kerül
Csak akkor olvass tovább, ha vállalod a következményeket!
A tematika, amely garantáltan elnyeri a tetszésedet
I. A kapcsolatépítés titkai és szabályai
- Mennyire kell a médiaszerepléshez exhibicionistának lenni?
- Hogyan környékezd meg az újságírókat?
- Miként legyél szuperkapcsolati tőkés, és hogyan ápolj sok értékes kapcsolatot?
- Milyen a jó networking-stratégia, amely a médiába repít?
- Hogyan segít sajtószerepléshez a térfoglalás?
- Van névjegyed? Ne félj használni!
- Mire jó, ha Te kérdezel? És hogyan kérdezz jól?
- Mi a különbség az üzletben a kapcsolat és a barátság között?
II. Hogyan lehetsz a riporterek álma?
- Bevált trükkök, hogy megszelídítsd a riportereket!
- Mennyit kell beszélni, mit és hogyan kell mondani, hogy a nézők tényleg (fel)figyeljenek rád, ne pedig rögtön a távirányító után kapkodjanak?
- Mi van, ha az újságíró direkt nehéz helyzetbe akar hozni?
- Milyen riporteri stílusok, riportszituációk vannak?
- Hogyan tudsz még magabiztosabbnak látszani?
- Milyen trükkökkel győzheted le a lámpalázat?
- Hogyan reagálj váratlan helyzetekben?
- Mit felelj a kényes kérdésekre?
- Hogyan mondd el azt, amire nem kérdezett rá az újságíró?
III. Tökéletes megjelenés a tévében
- Milyen kritériumoknak kell megfelelnie egy tv-s sminknek?
- Mire kell feltétlenül figyelned, ha tv-s sminkes kezei közé kerülsz?
- Hogyan mondd el neki pontosan, hogy milyen megjelenést közvetítsen rólad?
- Hogyan mérd fel, hogy milyen stílusban, milyen ruhában kell megjelenned?
- Hogyan mozogj fesztelenül a kamerák előtt?
Számíthatsz még izgalmas szituációs játékokra, elemzésekre és sok váratlan helyzetre!
Ami pedig a legfontosabb, kamera előtt is lemérheted, mennyit fejlődsz egy nap alatt!
Figyelem! Ez nem előadói és retorikai tréning. Ha azt keresel, akkor ez nem a Te tereped!
Ok, meggyőztetek, megyek a képzésre!
Akik a jól bevált trükköket és a hétpecsétes titkokat átadják
Himer Csilla – vállalkozásfejlestési coach, a pénz és lélek kapcsolatának szakértője
6 éve vállalkozó, és rendszeres szereplője a médiának. Visszatérő szakértője a FEM3 Café és a P+ Pénz című műsorának, pénzpedagógusként adott már tanácsot a TV2 gyereknapi műsorában és az M2 Gyerekhíradójában, rendszeres szakértője az MR1 Kossuth Rádió Napközben című adásának, és szerepelt már a Klubrádióban is. A nyomtatott médiában találkozhattál már vele a Nők Lapja, Nők Lapja Psziché, az Elixír, a Ridikül és a Fanny magazin hasábjain, és a Hetek című közéleti hetilapban.
Csilla a tréningen azt mutatja meg, hogyan érte el mindezt – anélkül, hogy egy fillért is költött volna reklámra.
Papp Cecília – újságíró, a kisvállalkozók kommunikációs felelőse
Több mint 15 évig állt a „másik oldalon”, azaz a többi között a Magyar Rádiónál, a Magyar televíziónál, a Femina magazinnál és reklámügynökségeknél dolgozott. Több ezer cikk, interjú, több száz sajtóanyag van a háta mögött, sajtótájékoztatókat szervez, sajtófőnöke volt Közép-Európa legnagyobb történelmi fesztiváljának. Világsztárokat éppúgy mikrofonvégre kapott, mint az utca emberét és sikeres vállalkozókat. Megtapasztalta, milyen az, amikor a kevésbé gyakorlott riportalanyoknak remeg kezük-lábuk az idegességtől, ha mikrofont dugnak az orruk alá. A Kerülj képbe tréningen elsősorban jól bevált praktikákat ad át, és felkészít a legváratlanabb helyzetekre.
Fürjes Orsolya – az egészségtudatos nők biosminkese, az ArcSzíntér megálmodója
Olyan nőknek, vállalkozónőknek segít biosminkkel kiemelni a szépségüket, akik tudatosan kerülik a méreganyagokat. A színpadi megjelenés és a mozgás, táncos múltja miatt beleivódott a sejtjeibe. Szakképzett divattervezőként pontosan látja, hogy milyen stílusú ruhákkal emelheti ki a riportalany a legelőnyösebb részeket. A biosminkkel pedig harmóniába hozzá a megjelenést. Találkozhattál már vele az RTL Klubbon, a FEM3 Caféban, a Duna TV-ben, a ReCity Magazin könyvében: A hulladék új élete – ökodizánj Magyarországon. Egyetemeken tart előadást biosmink témában.
Neked mennyit érne meg, hogy bekerülj a tévébe vagy egy nívós újságba?
Ugye tudod, hogy az igazán nagy példányszámú vagy magas látogatottságú (online)magazinok súlyos százezrekben mérik a megjelenést, a PR-cikkeket? A tévében a rendszeres, fizetett reklám ennek a többszöröse!
Akkor a 49.900 Ft (alanyi adómentes) nem nagy befektetés a vállalkozásodba, ugye?
Ez azt jelenti, hogy a tréning kijön egy fél- vagy egy negyed oldalas PR-cikk árából (egy kevésbé színvonalas nyomtatott magazinban).
De Neked ilyen fizetett reklámra többé már nem lesz szükséged, mert a kezedbe adjuk azt a tudást, amivel INGYEN jelenhetsz majd meg MINŐSÉGI helyeken.
Sőt, ennél sokkal többet kapsz!
Lássuk, hogy mit tartalmaz még a részvételi díj!
Bónusz 1 # Hozzájutsz három értékes checklistához összesen 7.500 Ft értékben. Ezekkel is ellenőrizheted, hogy hol tartasz jelenleg, és mit kell még tenned, hogy magasabb szintre lépj.
Bónusz 2# Légy a VIP ügyfelünk, fizesd be a részvételi díjat szeptember 7-ig, és akkor 3 Skype konzultáció is a tiéd lehet összesen 50.000 Ft értékben:
– 1 órás próbainterjú vagy médiastratégiai tanácsadás 15.000 Ft értékben Papp Cecíliával
– 1 órás gardróbfelmérés 15.000 Ft értékben Fürjes Orsolyával
– 1 órás pénzügyi radarkép elemzés 20.000 Ft értékben Himer Csillával
Bónusz3# Ígérjük, a tréning után sem engedjük el a kezedet, hisz tagja lehetsz egy olyan vállalkozói csoportnak, ahol folyamatosan válaszolunk a kérdéseidre, támogatunk, segítünk, és a többi résztvevővel is rendszeresen cserélhetsz tapasztalatot.
Bónusz4# Továbbá vendégünk leszel még az oktatáson kávéra, teára, üdítőre, hogy sokáig friss maradj, és végig tudj koncentrálni. (Az ebédedről saját magadnak kell gondoskodni, de tudunk a közelben remek helyeket ajánlani.)
Ha jelenleg nehézséget okoz, hogy egy összegben kifizesd a tréning árát, akkor részletfizetési lehetőséget is biztosítunk.
A Kerülj képbe Workshop helyszíne és ideje
A médiatréninget exkluzív helyszínen, a Cosmic Latte Szalonirodában tartjuk.
Cím: Budapest, Bartók Béla út 79. félemelet 1. (8-as csengő)
Gyere el , és hódíts teret, mielőtt a legnagyobb riválisod tenné meg!
Bár szeptember 15-ig jelentkezhetsz, ne halogasd, mert a tréningen maximum 20 fő vehet részt. Ha betelik a létszám, a jelentkezést lezárjuk.