22 jan

Írni? Blogolni? De miről?

Már megint ott görnyedsz a géped fölött, és azon tanakodsz, hogy miről is írd a következő blogbejegyzésedet? Úgy érzed, nincs semmi ötleted? Összegyűjtöttük számodra a mindig bevethető, ám garantáltan érdeklődést kiváltó témákat.

Reagálj a problémákra!
Mindig járj nyitott szemmel, vedd észre, mi foglalkoztatja célcsoportod tagjait, miről panaszkodnak partnereid, vásárlóid. Beszélgess velük. (Már ettől sokkal szimpatikusabbá válsz számukra.) Írj az esetleges problémákról, adj tanácsot, javasolj megoldásokat. Arra vigyázz, ne tűnj okoskának!

Légy aktuális!
Bátran kommunikálj egy új termék megjelenése esetén. Írj a legfrissebb trendekről évszakváltás, ünnep, évforduló, világnap kapcsán. Már az idény kezdete előtt hetekkel felhívhatod az újdonságokra olvasóid figyelmét. Tapasztalat, hogy ezekre a témákra keresőkből is rengeteg találat érkezik.

Válj tudósítóvá!
Vállalkozásod mérföldkőhöz érkezett? Valamilyen nyílt napot, rendezvényt szerveztél? Feltétlenül tudasd a nagyvilággal! Írj a megjelentekről, sőt kérdezed is meg őket a rendezvénnyel kapcsolatban. Sokkal hitelesebb, ha az ő szájukból hangzik el a vélemény.

Kérdezd meg a közönséget!
Kérj témajavaslatokat weboldaladon és Facebook portálodon! Faggasd látogatóidat, hogy miről olvasnának szívesen. Bocsásd szavazásra a témákat! Így is a kedvükben járhatsz.

Légy képben!
Nem kell mindig nagy cikkekkel megjelenned. Néha egy fotóval és egy rövid képaláírással sokkal nagyobb hatást érsz el, mint több flekkes írással.

Készíts interjút!
Biztos vagyok abban, ha jobban körbenézel, Neked is van befolyásos, ismert, népszerű rokonod, barátod, ismerősöd vagy vásárlód. Készíts velük interjút, kérdezd meg őket a termékedről, szolgáltatásodról, esetleg az adott témához fűződő viszonyáról.

Díjazz!
Találj ki elismeréseket, mondjuk a „hónap vásárlója”, a „legjobb törzsvendég”, a „legszimpatikusabb vevő”… Jutalmazd kis díjjal az illetőt, és készíts vele egy rövid beszélgetést az elismerés kapcsán. Egész biztos, hogy híredet viszi, ráadásul még jobban el köteleződik melletted.

Sztorizz…
… vagy sztoriztass! Mesélj el egy, a vállalkozásoddal kapcsolatos történetet. Fogadjunk, nem kell sokáig kutakodnod a téma után. Netán egy ügyfeledtől hallottál valami vicceset, ütőset? Kérd meg, öntse sorokba!

Légy találékony!
Találj egy apropót. Te is létrehozhatsz egy világnapot, egy akcióhetet, vagy bármit. Köré ráadásul kampányt is szervezhetsz. Az egészet spékeld meg egy kis játékkal! Garantáltan beszélni fognak Rólad.

Na, hány témán jár az agyad?

Mentés

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük